به هر قیمتی که شده این بار از AFC تمامی حقوقمان را پیگیری می کنیم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ارتش سرخ آذربایجان خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 15991
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

Pichak go Up


boz gurd



ارتش سرخ آذربایجان

 این در حالی بود که آقای ترکی سال قبل در داوری تراکتور - استقلال در همین ورزشگاه دو گل تراکتور را نادیده گرفت و این بار با عملکرد خود نه تنها حیثیت داوری بلکه عدالت و جوانمردی را هم زیر پا گذاشت. تصمیم اشتباه او که تاثیر صد در صد در نتیجه بازی داشت باعث شد لطف ایشان به استقلال همچنان ادامه یابد.

در این فصل حدود 10 امتیاز از تراکتور به لحاظ اشتباهات داوری از دست رفته است و هر بار تراکتور محکوم شده است این عملکرد نشان می دهد مدیریت در وضع داوری بسیار اسف بار است هر چند آقای تاج بعد از این بازی با من تماس گرفت و از داوری بازی شدیدا انتقاد کرد اما این التیام بخش احساسات بیش از 60 هزار تماشاگر و صدها هزار نفر علاقمند به تراکتور نیست.آیا وقت آن نرسیده است مسئولین کمیته داوری استعفای خود را تقدیم کنند؟ و این ننگ را ادامه ندهند؟ آذربایجان به زعم مقام معظم رهبری منطقه عزت و شرف است با عملکردتان این مردم عزتمند را آزرده خاطر ننمایید.
حال که کار به اینجا کشیده است و عملا امیدی به اصلاح داوری در حق تراکتورسازی نیست پیگیری حقوقی کلیه بازیهای امسال را که با اشتباهات داوری موجب از دست رفتن امتیازات شده است از طریق کنفدراسیون آسیا انجام خواهم داد،حتی اگر کمیته داوران بخواهند در زمین از تراکتور انتقام بگیرند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب